Freitag, 14. April 2017

Jason Pierre-Paul: pripravení roztočiť to po tom, čo stratil prst na ohňostroje

Giants tréner Tom Coughlin v stredu povedal, že Pierre-Paul "dokázal, že je to vysoko-Fi športovec a bol u jeho najlepšie, keď pravdepodobne jeho najlepší bolo potrebné na konci hry. Tak som sa očakávať, že bude roztočiť ju a byť pripravení ísť ešte viac. "

Tentoraz súper nebude opäť Tampa Bay Buccaneers, ktorí majú nováčik quarterback a sú v poslednej miesto v NFC juhu. Príchod do East Rutherford, New Jersey, v nedeľu, aby sa na 5-4 Giants bude nikto iný ako New England Patriots, vedený zdanlivo nestarnúci Tom Brady.

vlastencov útočnej línie sa buchol up, s hráčmi sa posunul na jednu stranu alebo iný ako výsledok, ale to sotva vadilo Brady.Má najvyš ší stretávacie hodnotenia v lige, dokončenie 68,6 percenta zo svojich nahrávok po dobu 22 pristátí (a iba dva odposluchy).

A Patriots sú 8-0. Brady, nie je najviac čiperný quarterback niekedy bol vyhodený 18 krát v tejto sezóne, ale to je tak dobrý v rýchlo špinenie prijímačov a dostať je futbal, ktorý pravdepodobne by prosperovať s piatimi chlapcov v mikiny s kapucňou hádzanie kameňmi.

< p> keď bol požiadaný v stredu, keby videl, žiadny rozdiel v Brady, než keď obri ho pred takmer štyri roky minulý čelí - v Super Bowl XLVI, je 21-17 Giants rozrušenie víťazstvo - Coughlin hryzavo odpovedal: "nič.Ten bude lepšie. "

Ale obri sú lepšie, než tomu bolo ešte pred dvoma týždňami a Pierre-Paul je v podstate dôvod, otlčené pravá ruka a všetci. Vtipkoval po tréningu stredu, že dúfal, že Brady by bol chorý nedeľa, ale tiež jasne najavo, a to spôsobom, ktorý mu pomáha jeho tím.

Počas hromadnej rozhovoru v jeho skrinke, Pierre-Paul pripomenul, že New Orleans quarterback Drew Brees prešiel za 505 yardov a sedem pristátie na víťazstvo 52-49 nad obrami 1. novembra.Brady je schopná akumulovať aj hrubšie štatistiky

"Bol som tam nie je," povedal Pierre-Paul

Význam: .. Brees by sa hodil pre 505 yardov a sedem pristátie pokiaľ Pierre-Paul hral v tej hre.

je to, prinajmenšom, problém matchup. Pierre-Paul je v súlade s nikto iný ako tréner New England Bill Belichick v konferenčnom hovore v stredu, "samozrejme veľmi športové a má veľkú dĺžku, rovnováhu, rýchlosť, rýchlosť, dobrý motor. Takže je to tvrdý chlap zablokovať v akejkoľvek situácii a som si istý, že bude lepšie, tento týždeň, ako minulý týždeň s ďalším týždni praxe a že prvé stretnutie pod opaskom.Budeme očakávať, že jeho najlepší a snaží sa pripraviť, ako najlepšie vieme, aby ho zvládnuť, ale je to skvelý hráč. "

Východiskovým vlastenci vľavo riešiť v nedeľu bol Sebastian Vollmer, ktorý hral prvých päť hier vpravo riešiť pred Nate spájkovanie utrpel zranenie biceps, ktorý skončil svoju sezónu. Potom Vollmer utrpel otras mozgu a bol nahradený Cameron Fleming, ktory nikdy nehral vľavo riešiť skôr. Správna riešenia bol Brian Stork, bývalý centrum. Vollmer minul praxi v stredu.

Takže Pierre-Paul bude pravdepodobne zoradení nedeľu proti niekomu, kto má málo skúseností hrá svoju pozíciu, nieto blokovanie chlapa s 42 kariérne vriec. Mohol by to vyhodiť Brady, ale povedal, že si je istý, niekto z jeho tímu vôle.Nemá nedostatok sebavedomia.

Ešte pred ohňostroje "incidentu, alebo čo to je," ako sám povedal Streda, Pierre-Paul bol celkom zaujímavý človek. Ten čelí Brady dvakrát - v oboch prípadoch v sezóne 2011, ktorý skončil s Super Bowl XLVI - a raz ho vyhodil

Pierre-Paul v stredu povedal, si nepamätá, že vr ece .. "Nikdy som to," povedal.

Ale to Zdá sa, že si uvedomiť, že Brady neznáša tlak, rovnako ako oveľa menej talentované quarterbacks a Giants vyhrali obe hry, pretože Brady bola menej ako dokonalé.

"Je to iná skupina," povedal Pierre-Paul. "Bol som to ja, [Justin] Tuck, Osi [Umenyiora] - tie majú prejsť Rushers.Máme prepustí rushers, ale musíme pracovať spoločne, a to je to, čo robíme teraz. "

Obri majú len deväť vriec v deviatich hrách, ale keď Pierre-Paul bol požiadaný, či si myslí, že súčasná obrana titanov môže dostať až Brady, povedal: "Áno, samozrejme. Budeme sa dostať do quarterback, viem, že som, viem, že ostatní chalani rovnako. Musíme urobiť všetko pre to, že je to veľká hra. Ako hovorím, že sú neporazený, ale musí prejsť tú prvú. "

Pierre-Paul hral pravou rukou ťažko zabalená v nedeľu. Vyzeral, ako by mal na sebe buď boxerské rukavice alebo rúry rukavicu, ale "klubu" , ako to nazval, nezdalo sa, že vplyv na jeho hru príliš.Zasiahol quarterback Jameis Winston dvakrát vo štvrtom štvrťroku.

Ten v stredu povedal, že sa cíti "trochu hrdzavé," ale on bol bez bolesti v priebehu alebo po zápase. Povedal: "Ako hovorím, som trénoval celú sezónu aj napriek mojej udalosti alebo čo to je, že sa to stalo alebo čo, ale som trénoval môj zadok off, takže to bolo v poriadku pre mňa."

Pierre Paul šiel tak ďaleko, že hovoria, že by mohol opustiť ťažký obal - snáď ešte skôr, než v nedeľu, možno v priebehu hry, možno vôbec nie. On povedal: "Skôr alebo neskôr, nebudem používať klub. Je to len na ochranu, ale moja ruka nebolelo. Ako som povedal, to nebolí, žiadnu bolesť, ja som len tam chrániť sám.Keď mám pocit, že ju nepotrebujú nič viac, bude to preč. "

A bude ďalej. Mal zarobiť $ 14,8 m ako Giants určeného franchisovej prehrávača v tejto sezóne, ale bol nútený podpísa ť zmluvu jednoročnej motivačný naložené po nehode ohňostrojov. V nedeľu, keď dostane šancu ukázať, či môže byť stále premier hráč, aj keď má menej ako 10 prstov.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen